zamówienie na:

Remont drogi wojewódzkiej nr 301 Lubanie - Osięciny w m. Bądkowo od km 9+389 do km 9+913 dł. 0,524

zamawiający: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy
tryb zamówienia: nieograniczony
nr sprawy:
szacunkowa wartość: zamówienie > 14 000 euro
termin składania ofert: 30 kwietnia 2008
wynik postępowania: zamówienia udzielono firmie PP-H-U MELBUD Sp. z o.o. z Marcinkowa , Inowrocław 88-110 , za cenę 432 608,50 zł brutto . Umowę nr ZDW.N4-361/08 podpisano w dniu 19 maja 2008r 




Treść ogłoszenia



 

























































Urząd Zamówień Publicznych
Al. Szucha 2/4; 00-582 Warszawa
Zamieszczanie ogłoszeń on-line w BZP:
http://www.portal.uzp.gov.pl











FORMULARZ ZP-400





OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU















Zamieszczenie obowiązkowe
Zamieszczenie nieobowiązkowe

OGŁOSZENIE DOTYCZY:

Zamówienia publicznego
Zawarcia umowy ramowej
Ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I.1) NAZWA I ADRES





























Nazwa:





Zarząd Dróg Wojewódzkich





 





























Adres pocztowy:





ul. Fordońska 6





 









































































Miejscowość:





Kod pocztowy:





Województwo:





Bydgoszcz





85-085





kujawsko-pomorskie





Telefon:





Fax:





 





(052) 370-57-17





(052) 370-57-16





 













































Adres strony internetowej zamawiającego:





www.zdw-bydgoszcz.com.pl





Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:





 






I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO

Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa


SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego

Remont drogi wojewódzkiej nr 301 Lubanie - Osięciny w m. Bądkowo od km 9+389 do km 9+913 dł. 0,524


II.1.2) Rodzaj zamówienia













































Roboty budowlane





Dostawy





Usługi





nie przysługuje odwołanie





 





 






II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

Profilowanie istniejącej nawierzchni, budowa zatoki autobusowej, oznakowanie poziome i pionowe, warstwa ścieralna , regulacja urządzeń


II.1.4) WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV)

















































 





Słownik główny





Glówny przedmiot





45.23.30.00-9





Dodatkowe przedmioty





 







II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej

Tak,  ilość częsci: 1 Nie

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Tak Nie

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA

Data zakończenia 31/07/2008


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium

nie dotyczy


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

Opis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy) oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

1.wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 , ust 2 p.z.p. i spełnia wymagania art. 22 ust 1 pkt 1-3 : prowadzenie działalności gospodarczej, wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne . 2. Posiada niezbędną wiedzęi doświadczenieraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonani Zamówienia : Doświadczenie wykonawcy w wykonywaniu robót drogowych, polegające na zrealizowaniu robót drogowych o wartości łącznej nie mniejszej niż 1,0 mln złotych. roboty budowlane muszą być wykonane należycie, Kierownik budowy - jedna osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej, która jest aktualnie członkiem PIIB i posiada ubezpieczenie OC jako członek Izby. Majster robót -1 osoba posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej lub posiada doświadczenie w wykonywaniu robót drogowych polegające na pełnieniu funkcji majstra budowy na co najmniej jednej budowie, przebudowie lub rozbudowie drogi publicznej , sporządzić wykaz jednostek sprzętowych niezbędnych do wykonania zamówienia w sposób / zgodnie z technologią / określony w dokumentacji projektowej oraz SST, Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności objętej niniejszym zamówieniem .


Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

Na potwierdzenie warunków należy przedstawić następujące oświadczenia i dokumenty: ad1. Oświadczenie , Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert./ oryginał lub kserokopia/, Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert./ oryginał lub kserokopia/, Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert / oryginał lub kserokopia/ ad 2, Wykaz zrealizowanych robót budowlanych z zakresu budownictwa drogowego, w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy - w tym okresie . Należy podać wartość , datę i miejsce wykonania. Do wykazu załączyć dokument potwierdzający , że wskazane roboty zostały wykonane z należytą starannością , Wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia Kserokopia uprawnień budowlanych Kserokopia aktualnego zaświadczenia potwierdzającego członkostwo w PIIB wraz z dokumentem potwierdzającym ważne ubezpieczenie OC. Wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia Kserokopia uprawnień budowlanych Kserokopia aktualnego zaświadczenia potwierdzającego członkostwo w PIIB wraz z dokumentem potwierdzającym ważne ubezpieczenie OC. lub Sporządzić wykaz budów na których pełnił funkcje majstra budowy . Wykaz części zamówienia które wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom. Dotyczy tylko tych wykonawców którzy zamierzają realizować zamówienie przy pomocy podwykonawców Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń jakimi dysponuje wykonawca Polisa lub inny dokument potwierdzający , że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej na termin składania ofert w zakresie prowadzonej działalności objętej niniejszym zamówieniem


SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony
Przetarg ograniczony
Negocjacje z ogłoszeniem
Dialog konkurencyjny

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu:



IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert

Najniższa cena


IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna

Tak Nie

Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona:



IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia :

www.zdw-bydgoszcz.com.pl


Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:

Zarząd Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy ul. Fordońska 6 lokal nr 5 85-085 Bydgoszcz e-mail zamowienia@zdw-bydgoszcz.com.pl


IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:



IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:



IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:

Data: 30/04/2008   Godzina:
09:45

Miejsce:

Zarząd Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy ul. Fordońska 6 lokal nr 5 85-085 Bydgoszcz e-mail zamowienia@zdw-bydgoszcz.com.pl

IV.3.5) Termin związania ofertą:

okres w dniach: 30

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:








ZAŁĄCZNIK I
INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH *

























CZĘŚĆ Nr:





NAZWA:






1) KRÓTKI OPIS ZE WSKAZANIEM WIELKOŚCI LUB ZAKRESU ZAMÓWIENIA



2) WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV)

















































 





Słownik główny





Główny przedmiot





 





Dodatkowe przedmioty





 







3) CZAS TRWANIA LUB TERMIN WYKONANIA



4) KRYTERIA OCENY OFERT






 

metryczka


Opublikował: Stanisław Ciaciuch (10 kwietnia 2008, 10:22:22)

Ostatnia zmiana: Stanisław Ciaciuch (19 maja 2008, 14:00:10)
Zmieniono: udzielenie zamówienia

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 2770